vineri, 24 octombrie 2008

Inspired 2008









Fotografiile cu care am participat la concursul "Inspired" editia 2008.Avand in vedere faptul ca nu am experienta in fotografia de moda,sunt destul de incantat de fotografii , iar reactiile pozitive venite din partea prietenilor nu fac decat sa ma bucure f mult si sa sper ca voi avea si eu un cuvant de spus in acest domeniu pe viitor:) .Hainele sunt create de catre 2 fete foarte talentate de la UNArte (multumesc Razan si Georgiana :) , coafurile extrem de reusite poarta semnatura maestrului Iuga Silviu , lumina a fost extraordinar dirijata si controlata de catre cel mai mare blendist din Romania ( traiasca Melcu` :) Alex Picocu` , Ursu si Adi b0$$u` m`au ajutat cu blitzurile , stativele si buna dispozitie cum numai ei stiu sa o faca , si bineanteles , sa nu uitam de frumoasele fete din fotografii (Bianca , Ina si Soranda).Buna si shaorma de la Dines :)

3 comentarii:

Anonim spunea...

hai frate pe mine nu m'ati chemat la shooting (phlavensen)

Rox spunea...

intr-adevar foarte foarte reusite pozele:D congrats!:*

Anonim spunea...

Intr-adevar domnu` Lupu n-ar fi facut treaba asa buna daca nu il asistam eu...
Mai trebuie mentionat ca serviciile mele sunt available for the highest bidder. Rog seriozitate.